پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

پودر جوانه گندم برای چاقی صورت یکی از راهکار های ارائه شده ی کاملا طبیعی و بدون ضرره که اکثر متخصصین تغذیه و پوست و زیبایی هم مصرفش رو تایید می کنن. از اونجایی که جوانه گندم سرشار از فیبر و مواد مغذی و معدنی هستش برای چاقی صورت خیلی مفیده. تاکید کارشناسان علوم تغذیه بر مصرف پودر جوانه ی گندم و از طرفی وجود نتایج رضایت بخشی از مصرف این مکمل کم نظیر باعث شد که سیگما هم پژوهشی در مورد پودر جوانه ی گندم برای چاقی صورت داشته باشه و در دسترس قرار بده تا چنانچه به خاطر رژیم غذایی یا هر دلیل دیگه ایی دوست نداری صورت لاغری داشته باشه. از این مطلب استفاده کنی و به نتیجه ی دلخواه خودت برسی.   

روش مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

استفاده از پودر جوانه گندم برای چاقی صورت به دو روش میتونه موثر باشه.

  • استفاده ی موضعی: به این صورت که به مقداری جوانه گندم آب و یا عسل اضافه میکنی و به مدت 10 الی 15 دقیقه روی پوست صورتت قرار میدی
  • استفاده ی خوراکی: میتونی از جوانه ی گندم به عنوان یه طعم دهنده روی سالاد و ماست و یا بعضی از غذاها استفاده کنی.

جوانه گندم چیست؟

زمانی گفته میشه جوانه گندم که بذر گندم فعال شده باشه و تحت تاثیر برخی فرایند های شیمیایی، ریشه ها از یه طرف و جوانه ی گندم که به طول 3 یا 4 سانتی متره از طرف دیگه رشد میکنه. در این حالت گندم سرشار از فیبر، مواد مغذی، مواد معدنی و آنتی اکسیدان میشه. به دلیل وجود تمامی این ترکیبات گفته شده پودر جوانه گندم برای چاقی صورت بسیار مفید و کاربردیه.

طبع جوانه گندم

از نظر طب سنتی طبع جوانه ی گندم گرم و معتدله. به همین دلیل هستش که برای اغلب افراد با هر طبعی مناسبه. بنابر این اگر میخوای از پودر جوانه گندم برای چاقی صورت استفاده کنی، با خیالت آسوده و راحت استفاده کن.

خواص پودر جوانه گندم برای چاقی صورت

چاقی صورت در اغلب موارد بیشتر زمانی اتفاق میفته که افزایش وزن وجود داشته باشه. حالا اگه مجبور بشی بنا به هر دلیلی وزن خودت رو کاهش بدی اولین اثرش روی صورت نمایان میشه. بنابر این مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت خیلی مفیده. چرا؟ چون هر 28 گرم پودر جوانه ی گندم 101 کالری داره اگر در روز چندین بار استفاده بشه صورت رو چاق میکنه از طرفی پوست رو هیدراته نگه میداره و چون سرشار از اسید های چربه

  • خاصیت ارتجاعی پوست رو افزایش میده.
  • سلولهای پوست رو بازسازی میکنه
  • پوست رو شاداب و شفاف میکنه
  • سلول های جدید رو جایگزین سلول های مرده ی پوست میکنه

طریقه مصرف جوانه گندم برای چاقی صورت

نحوه مصرف پودر جوانه گندم برای چاقی صورت، اگر میخوای از پودر جوانه گندم برای چاقی صورت به طور خوراکی استفاده کنی میتونی:

  • به انواع سوپ یا خورش اضافه اش کنی
  • با شیر یا آبمیوه ترکیبش کن و میل کن
  • میتونی در شیک ها و اسموتی ها از جوانه ی گندم استفاده کنی
  • به ماست بزن و بخور

اگر هم میخوای موضعی مصرف کنی با آب یا عسل ترکیب کن و 10 الی 15 دقیقه روی صورتت قرار بده و تمام.

چه مقدار از جوانه گندم را باید به شکل روزانه مصرف کرد؟

درسته که پودر جوانه گندم برای چاقی صورت مفید و کاربردیه ولی یادت باشه هر چیز مصرفش قانون داره و زیاد از حد که استفاده بشه بی شک نتیجه ی عکس داره حتی اگه پودر جوانه ی گندم باشه. توصیه ی کارشناسان تغذیه این که شما میتونی به طور روزانه بین 1 تا 5/1 قاسق غذا خوری از این مکمل طبیعی استفاده کنی.

مقدار مصرف روزانه پودر جوانه گندم برای چاقی

باید روزانه بین یک تا یک نیم قاشق غذاخوری از پودر جوانه گندم استفاده کنی. به روش های مختلف که در بالا توضیح داده شد.

پودر جوانه گندم بعد از چند روز چاق میکند؟

این که پودر جوانه ی گندم بعد از چند روز اثر خودش رو به صورت ملموس نشون میده به عوامل متعددی بستگی داره. از مهمترین و اثر گذارترین این عوامل میشه به استفاده از یه رژیم غذایی مناسب در کنار مصرف پودر جوانه ی گندم اشاره کرد. یه نکته ی قابل توجه دیگه این مورده که بازده بدنی افراد با همدیگه متفاوته بنابر این نمیشه یه قانون کلی برای چاقی و افزایش وزن و صورت بیان کرد اما بر اساس پژوهش های صورت گرفته اگر تمامی شرایط مهیا باشه بعد از گذشت2 تا 4 هفته چاقی صورت و بین 3 تا 6 ماه چاقی بدن نمایان میشه. به همین دلیله که توصیه میشه از پودر جوانه ی گندم برای چاقی صورت و بدن استفاده بشه.

پودر جوانه گندم با آب برای چاقی صورت

روش های استفاده از پودر جوانه گندم زیاده یکی از این روش ها ترکیب پودر جوانه گندم با آب برای چاقی صورته. اگر دوست داری پودر جوانه گندم به صورت موضعی مصرف کنی باید با آب یا عسل ترکیبش کنی و 10 الی 15 دقیقه روی صورتت قرار بده و تمام.

عوارض پودر جوانه گندم

درسته که پودر جوانه گندم برای چاقی صورت مفیده اما از انجایی که سرشار از گلوتن هستش بنابر این ممکنه

  • بعضی از افراد دچار حساسیت بیشتر بشن
  • پودر جوانه ی گندم و در کل جوانه ی گندم کربوهیدرات زیادی داره، استفاده ی بیش از حد میتونه چاقی و افزایش وزن رو به همراه داشته باشه
  • چون تری گلیسیرید داره به افراد دارای بیماری قلبی توصیه نمیشه
  • بعضی افراد ممکن دچار اسهال و سرگیجه ی خفیف میشن
  • بروز ناراحتی های گوارشی
  • سنگ کلیه

از جمله شایع ترین عوارض احتمالی هستش که ممکنه برای بعضی افراد به وجود بیاد.

برنامه چاقی صورت و بدن

اگه تو هم به دنبال برنامه چاقی صورت و بدن میگردی من اپلیکشین سیگما رو بهت معرفی میکنم که در کوتاه ترین زمان ممکن میتونی به هدفت میرسی.

عکس جوانه گندم برای چاقی صورت

در عکس زیر نمونه ای از جوانه گندم به صورت پودری مشاهده می کنید.

عکس جوانه گندم برای چاقی صورت

سوالات متداول

جوانه گندم برای چاقی صورت مناسبه یا برای چاقی کل بدن استفاده میشه؟

بله جوانه ی گندم هم برای چاقی صورت و هم برای افزایش و چاقی کل بدن مناسبه. اگه برای چاقی صورت از پودر جوانه ی گندم استفاده می کنی میتونی مصرف موضعی هم داشته باشی و اگر برای افزایش وزن استفاده میکنی باید در کنارش یه رژیم غذایی مناسب داشته باشی.

مقاله مرتبط: رایج ترین اشتباهات در کاهش وزن

نتیجه گیری

حالا که متوجه شدی پودر جوانه گندم برای چاقی صورت و کل بدن مناسبه، اگر از صورت لاغر و وزن کمی که داری احساس نارضایتی میکنی کافی برنامه ی سیگما رو نصب کنی و از یه رژیم مناسب و فوق العاده در جهت رسیدن به هدفت استفاده کنی. فراموش نکن پودر جوانه ی گندم به همراه یه برنامه ی غذایی مناسب.

دیدگاه ها غیرفعال است